مقالات

راهنمای ترکیب رنگ‌ها

ترکیب رنگ ها

RYB (معرف رنگ های قرمز، زرد و آبی) مجموعه رنگهای سنتی و اصلی هستند، زیرا نمی‌توانند با مخلوطی از رنگدانه‌های دیگر ساخته شوند. از این سه رنگ به عنوان رنگ دانه‌های اصلی جهت ترکیب و ساخت رنگ های جدید در هنر و آموزش‌های هنری، به ویژه در نقاشی استفاده می شود. رنگهای ثانویه، بنفش، نارنجی و سبز (VOG) سه گانه دیگری را تشکیل می دهند، که به ترتیب از ترکیب مساوی رنگهای قرمز و آبی – قرمز و زرد – آبی و زرد تشکیل شده‌اند.

ترکیب رنگ ها

به دلیل درخواست بسیار زیاد دوستداران هنر و رنگ‌ها، بر آن شدیم تا در این مقاله راهنمایی برای ترکیب رنگ‌ها تهیه کرده و در اختیار مشتریان و کاربران سایت قرار دهیم. بر طبق عکس زیر می‌توانید با ترکیب رنگ‌ها به هر رنگی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

ترکیب رنگ ها
سلب مسئولیت

اطلاعات فوق ماهیت کلی دارند و صرفاً بر اساس تجربیات شرکت پلی کامپوزیت می‌باشند. توصیه‌های ارائه شده در اینجا ممکن است در همه شرایط کاربردی نباشند. بنابراین کاربر موظف است با توجه به محدودیت‌هایی که ممکن است در شرایط محیط کاری خود داشته باشد و بر اساس نتایجی که مد نظر دارد، اطلاعات فوق را مورد بررسی قرار دهد. پلی کامپوزیت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت‌های مستقیم یا ناشی از اجرای این توصیه‌ها و یا بکارگیری این اطلاعات را نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *